maanantai 29. elokuuta 2011

When Disaster Struck

Aina ei mee kaikki putkeen. En tiä ootteko tajunnu, että sillon kun mitään postausta ei tuu pitkään aikaan, se voi johtua siitä, että kaikki mun lakkaukset on kertakaikkiaan kamalia. Aloitetaan tällasella keltasella hedelmäpommilla :D Tää oli ajatuksissa tosi herkullisen näkönen.


Neljännen kynnen kohdalla luovutin. Toi keltanen väri ei ollut kovin imarteleva ihon vieressä ja noista maalailuista tuli aika ala-astefiilis :D En yleensä IKINÄ tee lakkauksia uudestaan, mutta tällä kertaa oli pakko. No eipä siitä toisestakaan kovin kaunista tullu.


Tässäkin vikana on mun mielestä noiden värien sopiminen ihonväriin. Jotenkin tulee semmonen "sairas" vaikutelma :D

Sen lisäks, että oon sössiny useita lakkauksia, oon myös lopullisesti sössiny mun kynnet. Päätin viilata pois mun tipit ja geelaukset, koska niiden huoltaminen on niin työlästä. Tarkotuksena on laittaa myöhemmin Opin Axxium Soak Off -geelilakkaus, jonka oon oppinu, mutta ensin saada omat kynnet kuosiin. Ongelma on, että en aiemmin ollu saanu mitään koulutusta geelikynsien tekoon ja oon viilannu kynnen "kiiltoo" hieman liikaa. Lopputuloksena mun omat kynnet on ihan järkyttävän ohuet.


Nyt mun lakkaukset on tosi simppeleitä, koska ei ne oikein kestä kun jonkun päivän tai kaks. Lisäks lyhyisiin kynsiin ei oikein mahdu kovin ihmeellisiä koristeluja. Mutta kaipa tämä tästä?


Kuinka usein teidän pitää poistaa just laitettu lakkaus?:)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heips! sun omat kynnet on nätit ja nätin malliset. Mielellään täällä katsellaan luonnollisten kynsien manikyyrejä kunhan saat kynnet hoidettua ja vahvistettua.

Anonyymi kirjoitti...

Siis mun lakkaus on kestänyt jo yli viikon ja vieläkin on täydellinen! Olen lisäillyt silloin tällöin päällylakkaa ja hyvin on toiminut. Johtunee varmaan asiatuntevasta lakkauksesta? Lakan alla on juurikin uusittu geelilakkaus.
Terveisin Marza

Blue Lagoon kirjoitti...

Hei, jos olet kiinnostunut kynsikoristeista ja –tarvikkeista, olen sulkemassa vanhaa maahantuontiyritystäni, ja myyn nyt tuotteet erittäin edullisesti pois! Voit ottaa yhteyttä bluelagoon.sini@gmail.com jos haluat lisätietoa!
Ystävällisin terveisin,
Sini
blogibluelagoon.blogspot.com